我幾乎每天都作夢.
I almost make dreams everyday.

今天我夢到的更爛.
The dream's content today was worse than its yesterday.

就簡單的說一下吧!
I tried to make a long story short.

用星際大戰作為主題。
The subject was on Star Wars.

我在的星球是一個由女王領導的星球。而與我們打仗的星球是男方領導。
I was in a planet leaded by an empress, and our enemy's leader was a male king.

我方有一列軍隊被俘虜了,我也在其中。
A part of our troops was captured and I was included .

俘虜沒有意外的成為奴役的對象,而我卻幸運的成為敵軍國王的好朋友,成為管理奴隸的頭頭。
No doubt the captures became the slaves.
But such a lucky girl who i was was excluded.
I made good friends with King and began to administer the slaves.

接著有一個像冰山的物體漂向我工作的地方。
shortly after,an object looked like an iceberg floated toward the place at which I worked .

仔細一看才發現是蚵山。
Looking at it narrowly, it was a mountain which consisted of 蚵.

而這群奴隸的工作就是比賽誰挖的蚵最多。
It came to be known that their work was to compete for who gained the more 蚵.

因為這個夢太奇怪了,所以我就笑醒了。
It was so funny that I woke up with yock.


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 cindychao 的頭像
    cindychao

    你找不到我。

    cindychao 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()